Klasyfikacja i typowanie dzieł

śr, Gru 9, 2009

Moje widzenie Świata

Klasyfikacja i typowanie dzieł

Gdy sztuka uwzględnia element, pozaracjonalny – niewyjaśniony, jest najcenniejsza, OTO DOWODY: taka jest sztuka prekursora Haloimpresjonizmu Vincenta Van Gogha i taka jest sztuka Pablo Picasso i wielu innych, którzy osiągnęli mistrzostwo.

Dlatego zupełnie racjonalnie dzieła w epoce Haloimpresjonizmu podzielimy pod względem typu i wartości zaczynając od najcenniejszych, czyli od samej góry:

Niedające się wycenić ani sklasyfikować:

* Halo typu, – N, czyli pozaracjonalne.

Używające podstawowego Haloelementu- otoczek:

* Halo typu, – A, (wszelkiego rodzaju otoczki itp.).

Używające drugiego w skali, co do jakości i rodzaju Haloelementu:

* Halo typu, – B, (wszelkie linie skośne równoległe i inne itp.).

Używające trzeciego w skali, co do jakości i rodzaju Haloelementu:

* Halo typu, – C, (roziskrzenie, rozgwieżdżenie, kropkowanie itp.).

Trzymając się doskonałej zasady, że: nie ważne, co się mówi, lecz co się chce powiedzieć, nie określimy wyglądu poszczególnych „typów w halo”.
Eryk Maler 2009-03-09

, , ,

Ten wpis został dodany przez:

- napisał 43 artykułów na www.Malago.pl – Twoje centrum malarstwa.

Administrator serwisu www.malago.pl

Profil autora

Oceń ten wpis:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (Brak głosów)
Loading...

2 komentarze dla “Klasyfikacja i typowanie dzieł”

  1. admin napisał:

    Klasyfikacja ta jest rodzajem uniwersum i ma być pomocna w dokonywaniu szybkich analiz, dla chcących ich dokonywać – malarze, kolekcjonerzy, krytycy, pisarze, historycy sztuki. Nie będzie poszerzana, uwzględniła już wszystkie główne typy jakie mogą w Haloimpresjonizmie (i w malarstwie w ogóle) wystąpić. I cytuję: „wyglądu nie określamy” dlatego, że można przekazać poza wyglądem – uczucie, uczucie linii, i inne uczucia, uczucie kół i uczucie wszelkich otoczek, uczucie promieniowania, czy roziskrzenia, rozgwieżdżenia lub kropkowania, w halo odbieramy uczucia, zatem mistrz odbioru zamknie swe zwykłe oczy i wtedy zobaczy, jaki obraz mu malarz chce przekazać.
    Eryk Maler 2009-12-11

  2. Paweł napisał:

    Widzę że klasyfikacja się rozrasta i dobrze – nie sposób wszystkiego przecież w jednej formie upchnąć


Dodaj komentarz

*